همزمان با سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) ۱۳۵ سرویس جهیزیه توسط موسسه خیریه جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) به نوعروسان بی بضاعت اهدا شد.

به مناسبت سالگرد ولادت حضرت زهرا (س) ۱۳۵ سرویس جهیزیه توسط موسسه خیریه جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) به نوعروسان بی‌بضاعت و آبرومند شهر اهدا شد.
اهدای جهیزیه در موسسه جان نثاران در ایام مختلف سال انجام می‌شود و در همین راستا در سال جاری در روز عید غدیرخم ۱۱۰ سرویس جهیزیه و در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۹ سرویس جهیزیه به نوعروسان شهر اهدا شده است.
موسسه خیریه جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) با الگو قرار دادن سیره ائمه معصومین (ع) سعی در دستگیری از نیازمندان واقعی دارد و اهدای این سرویس‌های جهیزیه از طریق انجام مراحل تحقیق انجام می‌شود.
با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و فشار مضاعف به اقشار نیازمند تهیه جهیزیه از جمله موضوعات دشوار برای خانواده‌های نیازمند و آبرومند است و به همین دلیل موسسه خیریه جان نثاران جهت تسهیل امر مقدس ازدواج و برداشتن باری سنگین از دوش خانواده‌ها اقدام به تهیه و اهدای سرویس‌های جهیزیه می‌کند.
در همین راستا ، در طول سال بیش از 1000 سرویس جهیزیه با مشارکت خیرین تهیه و برای آغاز زندگی مشترک به زوجین جوان اهدا شده است.
رسول گرامی اسلام هم در خصوص کمک به ازدواج جوانان فرمود: هرکس در کار ازدواج دو نفر اقدام کند و خدا نیز آن دو نفر را گرد هم آورد، خدا در برابر هر قدمی که وی در این راه برداشته و هر سخنی که گفته ثواب یک سال عبادت می دهد.
گفتنی است؛ در تهیه این سرویس‌های جهیزیه خیرین بسیاری مشارکت داشته‌ و دارند.

آیا سوالی دارید؟ تماس بگیرید یا به ما سر بزنید.

0413-5556207
0413-5559791

خیابان ۱۷ شهریور جدید، اول مقصودیه

info[at]jannesaran.com

خبرنامه

آخرین اخبار و به روز رسانی را دریافت کنید

ارتباط با ما

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خیریه جان نثاران تبریز می باشد