کارخانه عام المنفعه

احداث کارخانه عام المنفعه جان‌ نثاران برای تداوم امور خیر

ماموریت

کارخانه‌ی موسسه خیریه جان نثاران اباعبدالله الحسین (ع) با هدف کارآفرینی و به عنوان صدقه جاریه در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در دست احداث است.

چشم انداز

این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۴۷۰ متر مربع و با ظرفیت اشتغالزایی ۵۵ نفر به صورت مستقیم در دست احداث است؛ هدف از احداث این کارخانه استفاده از درآمد پایدار آن برای کارهای عام المنفعه می‌باشد.

چرا ما.

کارخانه عام المنفعه جان نثاران

موسسه خیریه جان نثاران برای نخستین بار در تبریز با نگاه اشتغالزایی و کارآفرینی اقدام به احداث کارخانه توسط خیرین کرده است.

ایجاد درآمد پایدار از طریق کارآفرینی از یکسو باعث اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای هزاران نفر می‌شود که این کار خیر در راستای اهداف موسسه جان نثاران است و با ایجاد درآمد پایدار، حمایت دائمی و مطمئن از خانواده‌های تحت پوشش را فراهم می‌آورد، مساله‌ای که یکی از اصلی‌ترین دلایل موسسه خیریه جان نثاران برای احداث کارخانه بوده است.

گفتنی است؛ با توجه به فعالیت مادام العمر این کارخانه و استفاده از درآمد آن برای امور خیریه، مشارکت در احداث این کارخانه صدقه جاریه محسوب می‌شود و خیرین علاقمند می‌توانند با سرمایه‌گذاری و کمک به ساخت کارخانه در این امر خیر سهیم باشند.

پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله فرمود: هرگاه انسان بميرد، عملش هم قطع مى شود، مگر از سه راه: صدقه جاريه، يا عملى كه از آن سود مى برند، يا فرزند شايسته اى كه براى او دعا مى كند.

از ما حمایت کنید

همیار ما در احداث کارخانه عام المنفعه باشید

آیا سوالی دارید؟ تماس بگیرید یا به ما سر بزنید.

0413-5556207
0413-5559791

خیابان ۱۷ شهریور جدید، اول مقصودیه

info[at]jannesaran.com

خبرنامه

آخرین اخبار و به روز رسانی را دریافت کنید

ارتباط با ما

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خیریه جان نثاران تبریز می باشد