خیریه جان نثاران تبریز در راستای عمل به وظایف انسانی خود در سالهای اخیر نقش فعالی در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان در حوادث غیرمترقبه کشور داشته است.

این موسسه در زلزله ارسباران با برپایی پایگاه امدادرسانی در مدرسه امام خمینی(ره) روستای سرند ورزقان در ساخت 110 مسکن روستایی مشارکت داشته و طی مدت 3 ماه به صورت شبانه‌روزی و برای هر وعده ، غذای گرم تهیه کرده و در میان روستاییان این مناطق توزیع کرده است. همچنین این موسسه در این زلزله اقدام به تهیه مواد غذایی و توزیع آن در میان مردم زلزله زده این منطقه کرده است.
در کنار وعده‌ها و مواد غذایی خیریه جان نثاران با تهیه تمام ملزومات زندگی اعم از پتو، وسائل گرمایشی، لوازم بهداشتی این اقلام را در میان خانواده‌های آسیب دیده توزیع است.
همچنین در زلزله کرمانشاه (سرپل ذهاب) این موسسه با اهدای 96 کانکس و آماده سازی روزانه 3000 غذا در وعده ناهار و 3000 غذا در وعده شام کار امداد رسانی را به هموطنان زلزله زده خود در این منطقه انجام داده است.
موسسه خیریه جان نثاران خود را موظف می‌داند تا در جریان حوادث غیرمترقبه و ناگوار هم مانند دیگر ایام سال در کنار مردم باشد و از خدمت به خانواده‌های نیازمند فروگذاری نکند.

آیا سوالی دارید؟ تماس بگیرید یا به ما سر بزنید.

0413-5556207
0413-5559791

خیابان ۱۷ شهریور جدید، اول مقصودیه

info[at]jannesaran.com

خبرنامه

آخرین اخبار و به روز رسانی را دریافت کنید

ارتباط با ما

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خیریه جان نثاران تبریز می باشد